ایدم-تبریز

شرکت ایدم تولید موتورهای دیزل ایران

شرکت ایدم در سال 1348 با سرمایه گذاري مشترك ایران و آلمان تحت لیسانس شرکت دایملر آلمان تاسیس و در سال 1350 به بهره برداري رسید .
اولین سري تولیدات شرکت ایدم از نوع سري 300 شامل تیپ هاي OM355 , OM 352 , OM360 , OM314 بود که در حال حاضر تیپ هاي 355 و 364 با سطح آلایندگی یورو 3 جایگزین موتورهاي قبلی شده اند . همچنین شرکت ایدم در یک گام مهم نسل جدید موتورهاي دیزلی تیپ هاي OM906 , OM 904 , OM457 را که در آنها از سیستم سوخت رسانی پیشرفته الکترونیکی به جاي سیستم سوخت رسانی مکانیکی استفاده شده به سبد محصولات خود اضافه نموده و پروژه هاي ارتقاي موتورهاي تولیدي تا سطح آلایندگی یورو 5 و 6 و تولید انبوه موتورهاي دیزلی سري 900 شامل OM926 , OM 924 , OM906 , OM904 و موتور گازسوز M936G را در برنامه کاري خود قرار داده است . همچنین این شرکت اقدام به طراحی و تولید انواع دیزل ژنراتور با توان 450 KVA تا 40  KVA پمپ آب ، ماشین آلات کشاورزي ، کمپرسور ، موتورهاي دریایی ، صنایع ریلی و … نموده است . شرکت ایدم علاوه بر تامین موتور دیزلی به شرکت ایران خودرو دیزل بخشی از ظرفیت خود را به تولید محصولات با کاربري هاي مختلف اختصاص داده است و در حال حاضر علاوه بر صادرات به کشور آلمان ، محصولات و قطعات خود را به کشورهاي مختلف نظیر امارات ، ترکیه ، سنگاپور ، عربستان ، سوریه و عراق ، آفریقاي جنوبی ، سودان و … صادر می نماید .

یکی از مهمترین فعالیت ها و توانمندی های ایدم، تولید موتورهای صنعتی مورد نیاز در ژنراتور برق، پمپ های آبیاری، کمپرسورها و صنایع کشاورزی، دریائی و نفت می باشد. این موتورها با توجه به نیاز محیط های عملیاتی ، دارای مشخصات فنی ویژه ای بوده و اغلب نیاز صنایع را در حوزه های مختلف پوشش می دهد .این شرکت علاوه بر تأمین موتور های دیزلی در ایران، تأمین کننده قطعات یدکی این موتورها برای صادرات و دارنده گواهینامه درجه A از شرکت دایملر آلمان بوده است و طی سال های مختلف صادرات محصولات و قطعات خود را به کشورهای مختلف خاورمیانه و اروپا، مخصوصاً آلمان داشته است.

این شرکت ، دارای گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و IATF16949 و همچنین استانداردهای مدیریت سلامت شغلی و ایمنی ISO 45000 و سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14000 بوده و موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی ، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنند گان گردیده و در طی سالهای مختلف بعنوان صادر کننده نمونه استانی و کشوری انتخاب شده است .

منبع : وب سایت رسمی شرکت ایدم 

www.idem.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *